Skrzynie
Skrzynia ładunkowa o lekkiej konstrukcji aluminiowej, którą można konfigurować w różnych opcjach, wszystko zależne od potrzeb klienta. Najpopularniejsza zabudowa to skrzynia ładunkowa otwarta do szybkiego i łatwego ładunku. W zależności od potrzeb klienta i specyfikacji towaru można doposażyć zabudowę w plandekę. Dla bardziej nietypowych towarów przystosowujemy zabudowę w rozsuwany dach i otwierane boki, które ułatwią najbardziej skomplikowane załadunki.
Opis i specyfikacja skrzyni:
- Skrzynia aluminiowa / burty o wysokości 400 mm.
- Słupki aluminiowe.
- Burty boczne aluminiowe anodowane. / Profil obwodowy ramy anodowany.
- Schodek ułatwiający wejście na tylnej burcie.
- Uchwyty do mocowania ładunku (przy dł. od 3600 mm – 6 szt.).
- Nadkola plastikowe z chlapaczami.
- Oświetlenie zgodne z przepisami ruchu drogowego.
- Ściana ochronna kabiny aluminiowej.
Rama pośrednia:
- Aluminiowa skręcana, profile podłużne 130 mm, poprzeczki 70 mm.
- Profile poprzeczne pod podłogą rozmieszczone co max. 500 mm.
Podłoga:
- Wykonana ze sklejki wodoodpornej bakelizowanej o grubości 15 mm.
K-MAX:
- Wykonany z profili aluminiowych.
- Tkanina plandekowa, kolor do wyboru.
Opcjonalnie istnieje możliwość zamontowania:
- Systemu boków przesuwnych.
- Systemu dachu przesuwnego.
- Drzwi tylnych dwuskrzydłowych.
- Wykonanej reklamy na plandekę.